Tilmeld dig TrygFondens Børneforskningscenters konference 2020

Arbejder du med udvikling af skole og dagtilbud? Og er du interesseret i den seneste forskning inden for området? Så skal du deltage i vores konference d. 20. august.

Alle børn er parate til at lære – men i hvilken grad er hjem og dagtilbud parate til at lære fra sig? Hvordan påvirker det tosprogede børns trivsel og faglige udvikling, hvis de bliver henvist til skoler med flere dansksprogede klassekammerater i et andet skoledistrikt? Og hvilke indsatser gavner børn og unge med faglige, sociale og personlige udfordringer.

Dette er nogle af de spørgsmål, du kan få belyst på TrygFondens Børneforskningscenters konference, som bliver afholdt på Aarhus Universitet d. 20. august 2020.

Konferencen henvender sig til konsulenter, undervisere, ledere og andre, der arbejder med udvikling af dagtilbud og skole, og som er interesseret i den nyeste forskning inden for området.

Tid: 20. august 2020, kl. 10.00 – 16.30

Sted: Aarhus Universitet, Fuglesangs Allé 4, 8210 Aarhus V